logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم:

اگر مشکلات سپرده‌گذاران حل نشود، مصمم به طی مراحل قانونی هستیم/ فرصت یک هفته‌ای به "سیف" پیشنهاد لاریجانی بود

اگر-مشکلات-سپرده‌گذاران-حل-نشود،-مصمم-به-طی-مراحل-قانونی-هستیم-فرصت-یک-هفته‌ای-به-"سیف"-پیشنهاد-لاریجانی-بود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکلات سپرده‌گذاران حل نشود، مصمم به طی مراحل قانونی هستیم.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرصت یک هفته‌ای مجلس به دولت در مورد حل مشکلات موسسات مالی اعتباری اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی که این هفته در مجلس برگزار شد، فرصت یک هفته‌ای را برای تعیین تکلیف موسسات مالی اعتباری دادیم.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی مجلس جدلها و کشمکش‌هایی بین نمایندگان و ولی الله سیف اتفاق افتاد و مسعود پزشکیان که از سوی مجلس مسئولیت پیدا کرده بود تا در جلساتی این موضوع را رسیدگی کند و دیگر نمایندگان نیز با صراحت نقطه نظرات و نگرانی‌های خود را در خصوص مشکلات مردم و موسسات مالی اعتباری اعلام کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید حداکثر تا یک هفته آینده گزارش تعیین تکلیف موسسات مالی اعتباری را به مجلس اعلام کند، گفت: امیدواریم این قول یک هفته‌ای محقق شود و مردم اثرات آن را ببیند.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد بودیم که باید مراحل قانونی طی شود، خاطرنشان کرد: اگر در عرض یک هفته موضوع موسسات مالی اعتباری تعیین تکلیف نشود مصمم به پیگیری مراحل قانونی هستیم.

وقف‌چی بیان کرد: اگر رئیس کل بانک مرکزی مشکل را در عرض یک هفته حل نکند موضوع به کمیسیون اقتصادی خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه دولت در کمیسیون اقتصادی نیز یک هفته فرصت خواهد داشت، اضافه کرد: اگر مشکل حل نشود رئیس جمهور یک ماه فرصت خواهد داشت تا برای پاسخگویی به مجلس بیاید.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر